Herkese öncelikle selamlar diyorum 💟
Umarım bir an önce bebişlerinize kavuşursunuz Rabbim sağ sağlim kucağınıza almayı nasip etsin 😇
Nasıl yazarım nerden başlarım hiç bilemiyorum şuan 😂 Bebeğim hep 1 hafta önde gidiyordu başlarda plesenta rahme yakın dedi doktorum gün geçtikçe yukarıya çıkmaya başlamış normal doğum olabilir diye sevinmiştim 😂 19 martta kontrolüm vardı doktor 2 haftadır açıklığıma bakıyordu ama ne açıklığım vardı ne de bebek kanala inmişti lekelenme vs hiçbir belirtim de yoktu sadece ara ara bel ağrıları yaşıyordum adet ağrısı gibi o kadar. Son kontrolümüzde doktor normal doğuma dair hiçbir işaretin olmadığını tansiyonumun da bir haftadır yüksek olduğunu söyledi ve aynı zamanda plesenta kireçlenmeye başlamış dedi normal istediğimi biliyordu o yüzden bana sordu sürekli sezaryen yapalım mı diye ben de en iyisini siz biliyorsunuz normal doğum diye tutturup kızımı da kendimi de riske atmak istemem dedim sonra belgeler tahliller her şey yapıldı 21 mart sabah saat 5te yatışım yapıldı çok heyecanlıydım ve aşırı derecede korkuyordum kendimi o kadar çok normal doğuma hazırlamıştım ki sezaryen videolarını izliyordum normal doğum videolarına bakmıyordum hiç aklıma izlediğim videolar geliyordu tansiyonum yükseliyordu saat 7 oldu beni ameliyathaneye götürdüler ben nasıl titriyorum ama salya sümük ağlıyorum 🙄 beni sedyeyle götüren bakıcılar sonrasında stajyerler hemşireler hepsi benimle konuşmaya çalışıyor benim ağlamam asla geçmiyor sonra kapıdan doktorum girdi onu görünce çok rahatladım benimle konuştu ellerimi tuttu sakinleştirdi sonra anestezi uzmanı geldi stajyer doktor omuzlarımdan bastırmaya başladı ama o bastırdıkça ben kendimi salıp rahat olacağım yerde daha çok rahatsız oluyordum rahatlatamıyordum kendimi anestezi uzmanı kızdı kızım iğnemi yamultuyorsun diye sonradan da öğrendim ki çok riskli bir işlemmiş ben kendimi gevşetemedim doktorum geldi hemen ona sarıldım o beni rahatlattı kendimi serbest bıraktırttı anestezi uzmanı iğneyi kalınlaştırdı asla acı duymadım iğnenin girdiğini de çıktığını da hissetmedim canımı yakan sadece stajyerdi ayaklarım karıncalanmaya sıcacık olmaya başladı uzandım önüme perdeyi koydular benimle muhabbet etmeye çalıştılar her şeyi hissettim bütün baskıları dokunuşları kesenin patlamasını patlayımca o suyu çektiklerini ve bebeğimin içimden çıkınca verdiği rahatlamayı… her şeyi hissettim çok kötü oldum titreme tuttu 3 defa sakinleştirici yapıldı sonra kızımın sesini duydum doktorun kızımı sevme seslerini kızımı kaldırıp bana gösterdi o kadar lokumdu kii mis kokulum 😍😍 sen benim misin şimdi dedim hemşire aldı hemen çocuk doktıru geldi muayene etti çok şükğr sağlığımız yerindeymiş girdirip yanağıma koydular öptüm fotoğrafımızı çektiler sonra bana da kızıma da bileklik taktılar babasına götürüyoruz dediler kızım 15 dakikada geldi ben de 45 dakika sonra çıktım işlem bittikten sonra yine titremeye başladım odaya geldiğimde eşim kızım ve annem beni karşıladı o kadar güzel bir andı ki anlatamam 🌼 beni yatağa aldılar kum torbası koydular karnıma ped yerleştirdiler hemen çorap giydim iki kat battaniye örttüm anca ısındım sonra terledim hemşire gelip karnıma bastırdı biraz tuhaf hissettim ama o kadar kötü değildi en zoru sanırım ilk yürümeydi o hastane yatağından kalkıp adım atmak öyle zordu ki nefes alabiliyodum ama asla geri veremiyodum ve çok canım yanıyodu içimden bir şeyler kopuyordu zar zor odada yürüttüler 2 hemşire annem ve eşim tuttular geri yatırdılsr ikşnci zorlayan şey ise gaz çıkarmak oldu çok zor gazımı çıkarttım size tavsiyem yanınıza kayısı hoşafı alın soda da karıştırıp için çok iyi gaz yapıyor eşimle gece boyu hastane koridorunda yürüyüş yaptık sezaryenin tek çaresi yürümek kızlar yürüdükçe iyi oluyorsunuz yattıkça kötü oluyorsunuz 🙄 benim doğum hikayem de böyleydi şimdi 8 günlük olduk bile Rabbime şükürler olsun kızım yanımda kokusu yanımda tenimde 😍 şimdi o acıların hiçbiri yok bşr tek kızım var hatta ben yürek yemiş olmalıyım kii hemen ikşnci çocuğu bile düşğnmeye başladım 😂 çok uzun oldu farkındayımmm sormak istediklerinşz varsa yanıtlarım hızlı hızlı yazıyorum hepinizi çok öpüyorum ve herkese kolay doğum diliyorummm ❣️