Sevalkoyuncu 21+3 haftalık kız bebeğe hamileyim geçen hafta. Hareketleri daha çok sertti bu hafta çok Sakin endişe ettim sizlerin nasıl acaba ,ne kadar sıklıkla hareket ediyorlar
mavi2021 Sevalkoyuncu benım de o haftalarda öyle olmustu doktor normal bı kaç gün öyle olması dedı 25 den sonra hep hareketli
Gamzissss Sevalkoyuncu Ben 20 nin son günündeyim canım ama her akşam hissediyorum ama hafif hafif net şeyler yok daha benimde aklıma şüphe sokma şimdi kız
Babyyyymother Sevalkoyuncu merhaba bende 22+2 yim bu haftalarda bu şekilde hissetmemiz normalmis bende bazen daha güçlü bazen daha minik minik hissediyorum hareketlerini
Mom8899 Sevalkoyuncu 21+3 bi gün çok hareketliyse bi gün durgun oluyor, Aslında normalmiş çünkü günde çok fazla hareket etmelerine rağmen biz hepsini hissetmiyormuşuz. Misal ben gazımın çok olduğu zamanlarda daha az hissediyorum
Dilangunes 22+4 hamileyim bir gün hissediyorum birgün hissetmiyorum piskolojim bozuldu artık hiç iyi değilim…
harece Bugun doktoruma sordum bunu 28e kadar düzenli olmaz bazen net hissedersin bazen zayıf dedi önemli olan bu haftalarda hissediyor olman onu istiyorum dedi
Mom8899 Sevalkoyuncu İnanın ben de öyleyim, ama dediğim gibi daha ufak oldukları için bu haftalarda normalmiş 🥰
Ddmbcglu Sevalkoyuncu biz bugün 23e girdik ama 21 de benımde cok dikkatimi cekmişti birgün hateketli birgün cok hareketsizdi sanki sıraya koymus günleri cok ilgincti yatıyordum hareketsiz oldugu günler haraket etsin diye yok anacım hiç oynamıyordu yeri geliyordu ☺️
Denizin Sevalkoyuncu 21+2 yim benimde kız evet erkek çocuk gibi yaramaz degıller canım ☺️allah bol uzun ömür versin hepsine 🙏🧿
Nurssss Sevalkoyuncu 17 18 haftada hergün hissediyordum 20 de az hissettim mesela olabiliyo 21 deyim şuan hareketlerini üstümde kazak varken bile yanımdaki biri de görüyo havaya kalkıp iniyo karnım 😅