Tulin ilk hamileliğinizmi çünkü sorun yok diyenler genelde 2 ci yada 3 cü çocuklarını doğuruyorlar bende 37 yaşındayım ilk hamileliğim insan ister istemez tedirgin oluyor ama çok şükür sorunsuz 35 haftaya geldik sizde içinizi Rahat tutun rabbime sığının inanın öyle yaptım doktora her gidişimde ne cinsiyet ne başka sadece herşey yolundamı demekti çünkü 35 yaşdan sonra riskli dedikleri için çok korkmuştum