Asyadilan1 Isikkerime erik konusunda yalnız değilsin. 2 gebeliğimde de aynı sorun ve aynı zamanlarda hamile kalmak…
Gokcelii Isikkerime Bende erik aşerdim Aralık da sipariş verdik 3 tanesi 50 TL’ye 😃 Şimdi pazarda tezgahlara gelmiş nerdeyse yarım kilosunu 30 TL’ye aldım ☺️
Basak0503 Isikkerime benim de aşırı canım istiyordu bademi manavda bulduk aldık 2 kilo hepsini yedim doya doya😂 erik te il merkezinde bulduk 9 erik 25 tldi aldım hemen yedim.😂🤩🥳👍 manava geldikçe hep gidip alıyoruz😎