Doktorunuza sorun yine de ama bende 39. Haftamdayım yaklaşık 20. Haftalardan beri ara ara oluyordu ama şimdi tabi bırakmıyor o Ağrı hep var. Baskı ile alakalı biraz da kemikler genişliyor vs. Lavaboya kalkarken bile sızlıyor sadece uzanırken ağrımıyor ama o kadar alışıyorsunuz ki yürürken bi yerden sonra unutacaksınız. Bel ağrısı vs olunca aklıma o gelmiyor bile artık