_Mother_ sumeyye8aslan cinsiyetin ne canım bakalım ne zaman gelecek bebişler ben artık doğurmak istiyorum 😂
sumeyye8aslan Aslekejrnn çok olduğunda mu şancı oluyor, şimdiye kadar normaldi suyu falan ama 1,5 aydır gidemiyom şuan ne durumda bilmiyrkum da
Aslekejrnn sumeyye8aslan benim doktorum öle dedi normale dönmüştü yine çoğalmış suyu Buda çok sancı yapıyor
_Mother_ sumeyye8aslan yaa hafi hayırlısı olsun inşallah 🤗 bizimde kızımız olacak Allahın izni ile ❤️
Bsra68 Aynı şekilde bende 35+2 de bebek sürekli bi sağ bi sola doğru toplanıyor kendim dönmekte zorlanıyorum yavaş hareket ediyorum bacak bel ağrısı ona keza nefes almakta güçlük
sumeyye8aslan Bsra68 Rabbim yardimcimizz olsun ya zor ama hayırlısıyla sağlıkla alaydık bi minnoslari
BrcHmt sumeyye8aslan _Mother_ 3-4 kez benim de başıma geldi bu batma olayı. Sanki bıçak saplanmış gibi oluyor karnıma ama biraz geniş bir bölge karnımda tek bir noktada değil de göbeğim direk oluyor. Ne anlama geliyor acaba sancı mı ki?
_Mother_ BrcHmt canım sanırsam vücut artık kendini doğuma hazırlıyor ve yalancı sancılar ve kasılmalar oluyor ben öyle tahmin ediyorum birde benim kızım baş aşağı olduğu için daha baskı yapıyor olabilir senin ki dönmüş mü baş aşağı
_Mother_ BrcHmt aynen yaa hiç söyleme onu dışarı yürüyüşe çıkacaz lavabo ya gidiyorum öyle çıkim diyorum ayakkabımı geyene kadar tekrar geliyor sinirlerim bozuluyor artık 😂😂
hilal_au Ben de bugün 35+0.. küçük hanım kendini bi tarafa topluyor, sol göğsümün altı genelde baya sert oluyor. Birden ayağa kalkınca bazen sancı giriyor anlık. Bazen de hafif kasık ağrıları oluyor. Normaldir heralde
BrcHmt _Mother_ canım ben geldim randevudan. 2300 gr 47.5 cm olmuş. Bir haftada 150 gr almış şükür oğlum. Suyu da artmış 105 ten 145 ml olmuş 🤲🏻 Sen ne yaptın
_Mother_ BrcHmt iyi canım gözün aydın bak ne güzel dedim sana hiç stres yapma diye benim randevum pazartesi günü bekliyorum daha işte bak birde sana ne dicem benim yengem 5 gün önce doğum yaptı 9 ayını tam doldurdu 39 haftalık iken falan doğum yaptı ama bebeği 2450 gram doğdu kilo almamış ama maşallah ne küveze girdi ne bir sorun çıktı anlayacağın kesinlikle stres yapma güzel düşün herkes 3500 kilo doğuracak diye bir şey yok bebeğimizin ciğerleri gelişsin yeter canım