12hamile 40+5 oldum ama ne sancı ne ağrı var turp gibiyim maşallah artık sıkılmaya başladım benim gibi hala bu durumda olan var mı ?
Nazzeda 12hamile Bende 40+4 oldum aynı şekilde hiçbirşey yok. Çarşamba günü yatışım yapılacak suni sancıya kaldı galiba sonumuz 😞
12hamile Nazzeda bende bugün doktora gittim en geç perşembe günü hastaneye giderim 😒 neden kendiliğinden sancımız olmuyor anlamıyorum
Nazzeda 12hamile yapmadığım şey kalmadı benimde olmayınca olmuyormuş demek inşallah doğumumuz kolay olur 🙏