Merhaba arkadaşlar bu sefer kendim için değil ablam için yazıyorum. Ablam 3 haftalık hamile ilk ultrason da 5.73 mm kesesi gözükmüş 1 hafta sonra tekrar gittiğinde 1 santim büyümüş. Doktor kesesinin büyümedigini söylemiş. Sizde de öyle olup sonradan büyüyen varmı? Çok endişeliyiz.