ben fazla yürüdüğümde bazen kasılmalarım oluyor. kanama, ağrının geçmemesi gibi durumlarda takip edin. Ben kendimi takip ediyorum cok hareket ettiğimde ağrım oluyor ama bu sekilde gözlemleyerek dinlendiğimde geçiyor. Doktorumda öyle söylemişti. Biraz dinlenin uzanın yana doğru duruma göre doktorunuza bildirirsiniz