Byby99 Bişe sormak istiyorum son 1 haftadır ani tansiyon yükselmesi yaşıyorum limon yiyorum geçiyor dün bugün fazla değil ama burun kanaması yaşıyorum tansiyon yüzünden mi acaba. Bu arada 27 haftalığım?
Dryalp Byby99 olabılır canım sen bence bi çık görün tansiyon önemli ben tansıyon hastasıyım hamılelıkte önemli yükselmemesi lazım
Minik1234eli Byby99 bi doktora gözük takibini yap bir haftada kaçlara çıktı onları yaz benim annemin 19 20 çıkınca kanama oluyor ben yarım limon yarım su yapıyorum 3 yudumda iç onu çok geçmiş olsun
Gamzeee89 Byby99 limonla olucak iş değil canım biran önce doktorunla görüş bende şuan tansiyon hastasıyım gebelikte oluştu ve alfamet kullanıyorum sabah akşam lütfen ihmal etme
Boys_mama Tansiyon için bilgim yok ama burun kanaması gebelikte normal ve ara ara olabilir. Damarlar genişlediği içindi galiba unuttum, okumuştum sebebini. İlk gebeliğimde ayda birkaç kez olurdu.