Merhabalar, az önce mhrs yi kontrol ettiğimde aşı hakkı geldiğini gördüm. Eşim askeri personel acaba onunla mı alakalı veya gebelikle mi alakalı? Gerçi gebelere aşı olmayacağını da biliyorum ama yine de sorayım dedim. Sizde kontrol edebilir misiniz? Açılmış olan var mı?