Kızlar nts girdim ağrım cıktı cati muannesi yapıldı açılma filan yok serum verildi ağrı için yine nts girdim yine ağrı ve yine çatı muannesi ve açılma yine yok doktur dayana bildiğin kadar dayanacan bu aralar gelebilir ikizler dedi suyum fazla cıktı şimdi bunlar varken 31+5 ne kadar dayanabilirim ve artık buraya gelme dedi şehir hastanesine gideceksin dedi açılmam olursa nasıl hissetecem