Samira34 buradaki postlarda acıyor,kanıyor, gibi şeyler okumuştum ama benim çok kolay geçti ben de korkulacak bir şey sanmıştım 😅 yok ya aynı şeydir alttan parmağını ittirerek bakmaya deniyor normal doğuma elverişli mi açıklık var mı gibi 😇 çok güzel kolayca hemencecik doğururuz inşallah 🤲🥰🌸 nefes alıp versek ve bebeğimiz kayıp çıksa sonra da bir bakmışız ki kucağımızda cuk cuk diye Memişler emiyor boncuk boncuk bakıyor minik parmaklar ile yüzümüze dokunuyor ayyyy içim eridi 😁🥰