Kızlar ben ev taşıyorum hamileliğim ilerlediği için ablam bana yardıma geldi cuma günü hastaydı biraz maskesini hiç çıkartmadı bugün önlem amaçlı korona testi olmaya gitti pozitif çıkmış bugün 4. Gün bende belirti yok belirtiler ne zman başlıyor acaba bana da bulaştı mı çok endişelendim ne yapacağımı şaşırdım