Sermec27 Nadyaski tabiki de hayır bebek daha 1 gr ve vajinaya yakın su an göbeğin belli olması için bebek 170 200 gr olması lazım en az daha cok erken 🥰
DemirleHayat Nadyaski o haftalarda gaz, şişkinlik falan olup karni şişen anneler var öyle birsey varsa o olabilir 😊 bebis henüz çok küçük 💙
Asyaayaz1 Senayyalcin profil fotoğrafınızı kaldırın her gördüğümde maşallah desemde nazar edicem diye korkuyorum 🙈☺️😀
Dry34 Normalde az bi göbeğim vardi , 10 haftalık oldım sanki biraz büyüdü ama arkadaşların dediği gibi gazda olabilir.
2cocuk1kediannesi Hamilelik hormonuyla bağarsak hareketleri yavaşlar bu sebepten gaz birimi olur. Karında doğal olarak şişer, herkeste böyle olmuyor ama bende de öyle şişlik oluyordu ta en baştan.
pamuk_anne Nadyaski tabiki de hayır, ama o haftalarda gaz+kabızlık sorunu yaşayanlar için göbek bi tık önden gidebiliyor 😂