Zelallarslan bende geçen bi heves ve heyecanla attım iki meyveyi de tatmışım yine de insan heyecanlanıyor et parçasıymış daha ve ben çok garipmişim 🤣🤣 cevap bile vermedim . Buradaki kimse doktor değil maksat sohbet muhabbet . Birazdan sana da linççiler gelir canım hazır ol