Mrymonek Nursaah ben 1kere gittim 9.haftamda. iyiydi yaklaşımı ama daha doktor kararı veremedim. Yine o hastaneye gidicem levent beyle arasında kaldım bende bilemiyorum.hangisine devam etsem