CerenGdk benimde genital bölgede varis var.çok afedersiniz sağ dış dudağın iç kısmında..bu 3.gebeliğim
ilkinde yoktu,ikincisinde vardı normal doğummyaptım şimdide inşallah normal doğum yapacağım sezeryan asla istemiyorum
bi arkadaşın yorumunda okudum eğer varis epizyotomi yani kesi atılabilme ihtimali olan bölgede değilse normal doğuma asla engel değil,bunu çok net söyleyebilirim.hem tecrübeme dayanarak hemde danıştığım drlara güvenerek.bacaklarımda da kılcal varis vardı hiçbi değişiklik olmadı onlarda.genitaldeki varisde doğumdan sonra tamamen kayboluyo bilginiz olsun.hatta bununla ilgili bi video atıcam lütfen izleyin,muayene dahi etmeden genitalde varis olduğunu duyan drların direk sezeryan demesi de kusura bakmayın ama kolaya kaçmak oluyo.