AslzdenSoyda benide altyan muayene etmedi ama normal mi istiyorsun diye sordu, yapın normale uygun dedi. Sen normal doğum yapabilirsin, sende o dayanıklılığı görebiliyorum gibi bir cümle kurdu hatta.. bende sezeryan der diye bekliyordum beni yanılttı. Yarın randevum var alttan bakıcak sanırım bu defa, bakalım ne dicek..