Aysekyc28 Merhaba Hamiş güzel anneler. 26 haftalık hamileyim, doktorumun verdiği mide şurubunu kullanmama rağmen, verilen her türlü tavsiyeleri denememe rağmen (Sade soda, ılık süt gibi ) mide yanması beni resmen mahvediyor. Tavsiyesi olan var mı ?
Yagmur58 Aysekyc28 gaviscon kullanıyorum 33 hafyalik hamileyim o haftalarda daha çok oluyordu bende şuan biraz hafif şükür 😇 ılık süt, lifli gıdalar soda iyi geliyordu bana😊
mlkkk Aysekyc28 ilerleyen haftalarda bebek yukarı çıktıkça mideyi sıkıştırıyor o yüzden yanma çok oluyor canım az ye sık ye gabiscon rennie duo tarzı şurup kullanıyorsundur muhtemelen.Ek olarak ılık süte toz tarçın koyup içebilirsin
mlkkk Minnosunannesiii prilam mide bulantısı için kullanılıyor mide yanması için gaviscon rennie duo tarzı şuruplar işe yarıyor
aras23 Aysekyc28 ben ilaç kullanmak istemedim bana doktorum rezene çayı içebilirsin dedi ama siz yine de kendi doktorunuza da sorun rezene çayını