Acelya21 Özel kolejde okul öncesi öğretmeniyim,ben de 32 ye kadar çalıştım , yeni Çıktım izne ,servis vardı normalde sadece anaokulu açıktı diye o da olmadı bu sene toplu taşımada git gel diken üstünde valla tamamladım Allah korusun hepimizi ama stres yapıp daha çok bebeği de kendinizi de üzmeyin çift maske taktım ben de hep çok temas etmedim cocuklara ,işi bırakma durumunda sözleşmenize tam hakim misiniz tazminat isteyebilir okul dönem ortası diye