Gkcgkc Rabia124 benim çıkmıştı düzensiz 1 tane progestan verdi iki hafta önce onu kullanıyorum bir de magnezyum
Yagmurr34 Rabia124 bende 33 haftamda cikti bebek erken dondugu icin hastanede kaldim birgun serum ciğer gelistirci felan verildi simdi progestan ve magnezyum kullniyorum 36 haftadayim
plakayerli Rabia124 o haftada nst’ye mi baktılar baktılarsa neden baktılar acaba sizde ne gibi bir belirti vardı
Mannik Rabia124 bende de çıktı canım 34. Haftadayım erken doğum riski var dedi magnezyum ve progestan fitil kullanıyorum. Pruluton igne yapıldı bebek için ciğer geliştirici iğne yapıldı her an hazırlıklı olacağız dedi doktorum senin agrın sancın oluyor mu
Rabia124 Gkcgkc Benimde çıktı bugun magnezyum bende kullanıyorum ama baska bişey vermedi herhangi bir acılma yokmus ama sızde acılma gıbı bı durum varmı?
Cvtysmn 35+3 geçen haftadan beri çıkıyor acı eşiğim yükseknolduğu için toplanma ağrısı hissediyorum yatırayım istersen dedi dedim şuanlık iyiyim ama takip edin bugün bulantım eşlik etti serumla topladım
Rabia124 plakayerli ben yurt dışında yaşıyorum burda herkesı 20. Haftadan itibaren baglıyolar önlem amaclı galiba
Rabia124 Mannik hayır sancı hıssetmıyorum hiç ama nts ye baglıyken bebek kasıldıkca ntsde agrı çıktı sancı gıbı degıl yanı herhangı bır açılmada yok suanlık
Mzgnormann Rabia124 benimki 30 haftalık 1cm açılmam olmuş ama nstde sancı çıkmıyor nasıl olacak bütün iğneler herşey yapıldı dün
Meyra_21 Rabia124 benim 26 27. Haftalarda çıkmıştı iğne yaptı bide 1 hafta progestan kullandım şuan 38. Haftadayım herşey yolunda devam ediyoruz 😎
Kubra-nisan Rabia124 bende o haftalarda sancı çıktı progestan fitil günde iki defa kullanıyorum şuan 37 haftalığım yarın doktoruma sırcam ne zaman bırakmayı
Rabia124 Mannik doktor acılma olmadığı surece sıkıntı olmaz dedı sıze neden erken doğum rıskı var dediki acaba?