Asyaerciyes Gkcgkc herkes aynı dertten muzdarip benim hamileliğin başından beri var yer süpürsem bile kitlenip kalıyor fıtık değil sanırım hareketsizlikten oluyor pandemi dönemi evdeyiz çocukta olunca yürüyüş bile yapılmıyor Allah yardımcımız olsun
minikfare1 Minnosunannesiii hayır hiç yapmıyorum düzenli pilates ve yürüyüş yapıyorum hayatıma normal devam ediyorum ama temizlik kesinlikle yapmıyorum çok şükür iyiyim
Minnosunannesiii minikfare1 ee kim yapıyor ben ev temiz olmayinca oturup ağlıyorum psikolojim Bozulmuş
minikfare1 Minnosunannesiii yardımcı ablamız var haftalık o geliyor olası bi durumda eşim yardımcı oluyor sağolsun
Thysn23 Kubra5734 benim iki ayrı yerde fıtığım var normal doğum un bibsakincasi var mı acaba bilginiz var mi
busegrr 6+5 haftalığım ama benimde belim çok ağrıyor, özellikle akşamları oluyor sonra sabaha kadar yatakta döne döne uyku haram oluyoo🤦🏽♀️
Eymirinannesi 32haftalığım bugün aralıksız ağrıyor arada adet sancısı gibi de. Korkmaya başladım uzun sürünce bel ağrısı
Bd21 Bende aynı sorunu yasiyorum hemde çok siddetli. Asla kendi başıma yatıp kalkamiyorum yattigim yerde dönemiyorum belim sanki ikiye ayriliyor 😔 32 haftalik olduk ama dayanilacak gibi değil
Kubra5734 Thysn23 benim de 3 ayri noktada kucuk kucuk var ben ozaman sezeryandan once beyin hastaliklari ve sinir cerrahisine gitmistim bana dogumunetkilemez demisti
Buketkucuk Gkcgkc ılık duş, masaj, doğru uzanma ya da oturuş pozisyonu, hamile yastığı bunlar iyi geliyor
Akasya Gkcgkc 33 haftalığım ve 14 haftalıktan beri çekiyorum. Güzelim rahat yatağımdan, kocişimden bel ağrısı yüzünden ayrıldım😭 kaç haftadır koltukta yatıyorum sert olduğu için ağrıyı hafifletiyor. Bi deneyin isterseniz.