Hamileliğimin 5. Haftasında hiç beklemiyorken ücretli öğretmen olarak çağırıldım, kabul ettim 😊Anasınıfı öğretmeniyim ve 3 yaş öğrencileriyle ilgileniyorum. Öğrenci yaşı ve maske sebebiyle çok yoruluyorum ama sabah okula giderken, okuldayken ve okuldan gelirken çok hareket ediyorum evdeyken bu kadar hareketli değildim. O yüzden bu anlamda katkısı oldu diyebilirim 😊 Birde maddi anlamda kendimi daha özgür ve güvende hissediyorum, bebeğim için kendi maaşımla alacağım şeyler olduğunu düşündükçe mutlu oluyorum. Yani kar zarar hesabı yaparak başlayıp başlamayacağınıza karar verebilirsiniz. 😊