Dimaa Merhaba herkese 5 haftalık hamile olduğumu öğrendim ilk hamileliğim biraz zor olunca hemen hamile kalmam diye düşündüm bilmeden kenacort-a orabase kullandım 3 gün sadece kortizon içerdiği için kafam çok karışık ve üzgünüm bilgisi olan var mj
Cny34 Dimaa bende burda bekleyeyim bende bi kez kullandım bugün artık ağrıya dayanamadım yemekten kesildim belki bilen çıkar
Dimaa Cny34 bu durum için üniversiteye perinotoloğa gittim o da beni farmakolojiye yönlendirdi çok şükür risk her insanda olabilecek düzeyde oral kullandığın için dedi şu anda kullandığın cep telefonu sana daha zararlı o kadar söyliyeyim dedi
Cny34 Dimaa çok teşekkür ederim ya kullanmak zorunda kaldım artık kaç gündür dayanamaz hale geldim ilaçta çok iyi geliyor biliyorum 😏