Merhabalar gebelik şekeri olanlar yardımci olabilir ki bebeğimin karın bölgesi ve baş çevresi 2 hafta önden gidiyor ve kilo alımı çok fazla bebeğim 35 haftalıkken 3kilo 800gm di şimdi 38 haftalık olduk büyük ihtimal 4 kiloyu geçmiştir doğum şeklini değiştirir mi ilk doğum normal doğum du kilolu olduğu için sezaryan olur mu başına böyle bişey gelen var ki ve bebeğim sol tarafıma çok toplanıyor taş gibi oluyor nasipse yarın kontrol var bakal doktor ne diyecek teşekkürler simdiden