Kızlar 36. Haftamdayım son 3-4 gündür karnımda sertleşmeler oluyo gergınlık sankı bebek ıttırıyo gibi hatta bazen canımı yakıyor dıyebılırım en son 32. Haftada kontroldeeydım haftaya gidicem aslında ama bu kasılmalar normal mi anlayamıorm suan karnm tas gibi oldu mesela