Semaarya Merhaba anneler 4 buçuk aylık hamileyim bebek besigini almayı düşünüyoruz erken mi daha sizce
Gmsyusra Semaarya bizde yeni aldık canım bende 17 haftalık hamileyim. Bütçemize uygun olan şeyleri alıyoruz gördükçe
Ebrumihrimah Semaarya 3 aylıkken bebek arabasını aldım 5 aylıkken beşiğini aldım iyi ki de almışım en azından onun stresinden kurtuldum ödemeleri de bitti bizi sıkmadan çok şükür 🙏 Alabiliyorsan sende al derim canım 🥰
Hzl Erken geç diye düşünmeyin uygun fiyatlı denk geldiyse kampanyaliysa alin yani zaman gectikce herşey pahalaniyor ben 3. Ay da filan almistim Yani baska seyleride almistim o zamanlar indirimde oldukça.
Oclock Yeriniz varsa alın herşey gün geçtikçe pahalanıyor ebebekten alacağım şeyler dünya para olmuş çokta değil iki ay önce bakmıştım o yüzden ufak ufak alıyorum artık ben
mrs_elisah Erken almak en mantıklısı. Taksit yaparsanız doğuma kadar taksiti bitmiş olur. Doğumda ve sonrası masraf çok oluyor. Ben hamile olduğumu öğrendiğim günden itibaren indirimleri takip ettim ne indirimde ise aldım.