Misto mavsnz38_ ben kapalıyım tofisadan alışveriş yapıyorum cok güzel kanpanyaları oluyor ürünleride güzel bedenimden bir beden buyuk alıyorum sadece çok rahat giyebiliyorum şuan tavsiye derim eğer sende kapalıysan
Thutik mavsnz38_ trendyoldan busa tekstilden elbiseleri, akdağ sportswear’dan tayt ve emzirme sütyenlerini, lcw-defacto dan günlük tshirtleri ve emzirme atletlerini , lohusa sepetinden de pijamaları aldım. Şimdilik hepsinden memnunum 💗
BegumIscanTunc mavsnz38_ LCW dan tayt aldım gayet güzeller H&M den ise elbiseler aldım doğumdan sonra bile giyerim diye güzel hoş elbiseler