Canevlatt açıkçası bende hamilelik beklerken daha doğrusu isterken her ay ilk günlerde adetten önce kahverengi lekelenmem oluyordu her ay umutlanıyordum ama onların hepsi adetle bitti ve gebe kaldığım ay bir kere bile hafif bile olsa leke görmedim, yerleşme kanaması bence çok abartılıyor çoğu kimse de görülmüyor ve insanları gereksiz umuda sokuyor, adet iniz geçerse o zaman test yapın bence, hakkınızda hayırlısı olsun inşallah