Seymakrpnr34 30 haftaligiz vajinam disari cikacak gibi baski ve zorlama var sanki bebek cikio geri girio iceri sizce normal mi
esraizmirli Seymakrpnr34 bebeğiniz dönmüş olabilir doğum pozisyonu almış olabilir doktorunuza söyleyin magnezyum kullanmıyorsanız magnezyum başlatsın size baya faydası oluyor baskılara
Fatmaada2015 Seymakrpnr34 Benimde 29 haftada öle oldu gittik doktora bebek Doğum pozisyonu almış erken Doğum riski war yat dinlen hep dedi iğne serum yaptırıyorum 33 haftalık olduk ama dayanamıyorum doğacak gibi bende yarın gideceğim bakalım ne diyecek
Cutepregnant Seymakrpnr34 bende de aynı durum var bugün iğne ve ilaca başladım. Doktorunuzla en yakın zamanda görüşün umarım bir sıkıntı çıkmaz 💐
esraizmirli Seymakrpnr34 baskı döndüğü zaman bebek daha çok oluyor benim öyle olmuştu yani 29. Haftada dönmüştü bebeğim