Kızlar 15+6 haftalıgım nasipse bir oğlum olucak ve tamda şuan bunu yazmadan saniyeler önce karnımda sanki balık deyermişcesine sol tarafımda birşey hissettim bebegimmiydii bu şuan kalbim okadar hızlı atıyorkı hercandan ilk gebeligim normalde gaz sancısı felan derim ama bu cok cok ufacık bir dokunuş gibiydi sanki balık kuyrugu gibi seffaf bişey deydi gibi 2 kere bu haftada hissedebilirmiyim bebegimi yoksa baska bişey miydi bu