29 haftayız ayakları çok aşağıda bir gün hareketini hiç hissetmediğim için doktora gittim çok aşşağıda olduğu için vajinanda hissedersin dedi kordona dolanma ihtimalini de göz önünde bulundurarak sürekli kontrole gidiyorum bugün yine aşağıda böyle bir şey yaşayan oldu mu ya da dönmesi kaçıncı hafta oldu