gulhanm_46 Bugün doktora gittim,normalde son adet tarihim 25 aralık bebeğim şu an 13+3 haftalık ama doktorum 13+6 haftalık gelişimi dedi ben doktorun dediğini bâza almalı mıyım yoksa son adet tarihimi mı?
Bittercikolata gulhanm_46 bazen ilerde çıkar bazen geride. Bu bebeğin gelişimine bağlı da olabilir duruş pozisyonuna da. O yüzden siz her zaman son adet tarihinizi baz almalısınız
gulhanm_46 Bittercikolata teşekkür ederim İki sefer kontrole gittigimde doktor hep 3 gün önde gidiyor dediği için acaba doktorun dediğini mi dinlemeliyim diye merak ettim 😊
miniginannesi9 gulhanm_46 benimki de ilk zamnalar dört gün önden gidiyordu, şimdi gününe uygun giidyir
[silindi] ayyy benimde son adet tarihim 25 Aralık ama ultrasonda 1 hafta geriden geliyor acaba sorun olur mu ki ve hangisini baz alayım acaba 25 aralığı mi ultrasonu mu 🤦🏽♀️
gulhanm_46 [silindi] canım ben doktorun dediğini baz alıyorum çünkü ultrasyonda görünen bence önemli olan