Gizembuluttt Merhaba güzel anneler. Samsun’da özel bir muayenehaneye gidiyorum hamilelik takibi için. Doktorumuz hastaneyi bizim belirlememizi istedi. Samsun’da Hangi hastanede doğum yaptınız? Memnun kalan anneler yazabilir mi acaba? Çok teşekkürler.😊
Sermec27 Gizembuluttt ilk dogumumu Samsun büyük Anadolu hastahanesinde merkez subesinde yaptım aslında hastahane doktorum falan iyiydi ama ben bebeğimi kaybettiğim için benim için sonu kötüydü su an ikinci oğluma hamileyim medicanaya gidiyorum dogumda medinacada olacak doktorumdan da hastahaneden de memnunum su an
Eegurefeoglu Gizembuluttt medicanayı çok övüyorlar biz Sinop’tan oraya gelmeui düşünüyoruz hatta doğum için :)
Gllpkr So12345678 size bişey söylim mi onca insan bana burdan bile bi kişiyle tartışmıştım işte iyi değil diyolar falan dediler ama kimseyi dinlemedim o kadar iyi bi doktor ki benim ikinci doğumum olduğu halde aşırı korkuyodum falan onca hastası var bizzat eltim iki gebeliğindede ona gitti güvenilir bi doktor müthiş motive ediyo doğum anında o kadar profösör ki çok güzel ilerletti beni yine olsun yine ona giderim
So12345678 Gllpkr kim dürdane hanım mı iyi değilmiş alanında 1 numara bence ben ilk gebeliğimde ona gittim ilk 4 aydan sonra doğumuma kadar doğumumuda o yaptırdı mükemmel tek kelimeyle gene ona gideceğim İnşAllah tekrar gebeyim şu an