Gecicihesabim00 içine bi kaç baharat ve losuha şekeri veriyorlar kaç kg lik yapmak istiyorsanız suyu kaynatıp içine onları atıp 10 15 dk kaynatıyorduk sanırım yanlış hatirlamiyorsam sonra süzüp soğutup içiliyor çokta lezzetli oluyot 😅 kendime yapmadım eltime yapmıştım ordan hatırlıyorum ama bu doğumuma yapicam