Merhabalar 26+1 hamileyim. 24. Hafdan itibaren bebeğimin hareketleri çok iyiydi ama üç gündür bebeğimin hareketleri çok güçsüzleşti ve azaldı. Normalde daha da şiddetlenmesi gerekmez mi tam tersi oldu. Haftaya pazartesi randevum var randevumu bekliyorum ama bu durum rahatsız ediyor beni sizlerin bebek hareketleri nasıl acaba?