Aysegulflz Gamze772 benimde göz altında burnumun üstünde ve dudak üstümde oluştu maske gibi resmen gören bakıyor üzülme bende aynaya bakınca sinir oluyorum Tenimde acik renkli eskiden fondeten surmezdim şimdi surmeden çıkamıyorum 😩
Duygugrsn Denizim kaçıncı aydasınız ? Bu lekelerin belli bi aydan sonra çıkma gibi durumu var mı acaba ?
Denizim Duygugrsn suan 38.haftadayim ama benim lekeler 20.haftalardan sonra olustu,hormonlarim yapiyormus,kisin bile gunes kremi kullandim ama hic ise yaramadi
Ecenurmt Hamilelikte güneş lekesi çok oluyor. hamilelikler için özel güneş kremleri var solenta ve mustela gibi ben solenta kullanıyorum çok memnunum 💕
Polikistikanne Ağzımın kenarlarında olmuştu bana aynısefa sabunu önerdiler. Kullandım tam olarak geçirmedi ama baya bi azalma var 🤷🏻♀️
CansuDemir Gamze772 güneş kremi filan kullan ama ben asıl başka şey dicem. Normal doğum sırasında gelen yüzdeki teri saçımızla siliyormuşuz.Bana arkadaşlarım anlattı doğuran.Haftası gelmeden geçti dediler,yüzlerinde de fotoğraflardaki gibi leke filan yoktu.
GzdeSevinSeyhan Gamze772 merhaba. Bende aynı şekilde o sancıyla beraber terliyoruz ya saçımızın teriyle yüzümüzü silmeyi duydum bir kaç kişiden:)
Nurem Gamze772 canim ben hamileligin boyunca hakiki gul suyu kullandim sabah kalktiginda aksam yatarken hic cikmadi ama dilimde cikti 🙈😂 dikkat et doktora git krem filan al bazi lekeler kalabiliyir cunku
Duygu_k Gamze772 dudak üstünde geçen yaz beliren bi lekem vardı, bu yaz da güneşin çıkması ile belirince hemen cildiyede aldım soluğu ya daha fazla yayılırsa hamilelikle diye 🙈 hamile olduğun için oluşan lekeyi geçirici bir şey veremedi ama yayılmasını önlemek için pigmentasyon karşıtı güneş kremi önerdi la Roche posay’in. Dışarı çıkarken onu sürüyorum şimdilik yüzümdeki her şey stabil 😁 13+4 haftalığız bu arada 😊
tomurcukannesi Benim genital bölgemle bacağımın arasında oldu ufak ufak lekeler takmıyorum çok😄 doğurunca geçer diyolar