Nimetttttt Kızlar Selam Ahududu yaprağı çayı ile ilgili ne düşünüyorsunuz? Kullanan var mı? 37.Haftamdayım
mlkkk Nimetttttt ben youtubeda birinde dinledim etkisi olduğunu söyledi denemeden bilinmez tabi bende denemeyi düşünüyorum
3441K Nimetttttt bende migrostan aldim 37+3 haftalk hamileyim ama doktoruma sormadığım icin henüz kullanmadm🙈😊
12hamile Nimetttttt ben kullandım kullanıyorum 40+5 teyim ama hala ne sancı var ne bişi bana etkisi olduğunu düşünmüyorum maalesef 😒