Zeynep2738 Arkadaşlar bebeğin kanala girmesini nasıl anlıyoruz. İnternette bişeyler yazıyor ama çok ayrıştırıcı bulmadım. Kanala girdikten sonra ne kadar sürede doğum gerçekleşiyor.
Prensesannesi41 Zeynep2738 canım benimki 34 te girdi kanala yerleşmişti ama ben anlamadım doktorum söyleyince öğrendim 39 olduk hala gelmedi
Gizoos Zeynep2738 canım kasıklarında baskı hissediyorsun 34de başladı benim 35+4deyim karnımın üst kısmında boşluk olmaya başladı baya baya aşağı inmiş durumda
Fndk33 Zeynep2738 kasıklarda baskı hissediyorsun aşağıya doğru çekiliyor sanki idrar torbana çok baskı oluuyor ve sağa sola hareket ettikçe kasığın ağrıyor kafasının olduğunu hissediyorsun
Zeynep2738 Prensesannesi41canım bizde 35 de gittik en son. Kanala girmemiş doğumun daha gözükmüyor dedi.