Merhaba kızlar ilk başta yoktu şimdi bir iki üç haftadır idrarda koku olmaya başladı ve daha sarı bir renk aldı . Sürekli de idrara cikiyorum çok baskı yaptığı için her an idrara çıkasim var doktora sorucam fakat daha zamanı var gitmeme yardımcı olurmusunuz