Nurgullmom ![[url=https://hizliresim.com/PV5GLH][img] Merhabalar 🥰 detaylı ultrasonumuzu yaptık bugün bi sorunumuz çıkmadı çok şükür 💝 rahatına düşkün bi kızım olucak galiba biz yüzünü görmeye calıştıkca o bize sirtını döndü yüzünü eliyle kapattı 🤭 annesine cekmis galiba 😀
Gulizz Nurgullmom Bizde 20.haftamizda yaptırmıştık detaylı ilk defa bu kadar net görüntü almıştık ağlamıştım baya 🥰 
September_ Nurgullmom ayyy maşallah 😍 benim de iki gün sonra var randevu. İnşallah sıkıntısız döneriz biz de. Kaç haftalık burda bebiş baya net duruyor 🥰
Gururunannesi Nurgullmom doktordan mi istiyorsunuz detaylı ultrason diye yoksa doktor mu belirli bir zaman Dior naisl olcak ilk gebeliğim de bilmiyorum 🤭
Nur000 Nurgullmom https://imgyukle.com/i/OVdpGA bende 20 haftalıkken yaptirdim poz vermedi bi turlu 😂
Bittercikolata Gulizz ayy bizde 21 haftada girmiştik detaylıya doktorumuz böyle fotoğraf verdi yüzünün. Yatak odasına koydum, girip çıktıkça görüyorum ya beni bı ağlama alıyor 🥺😍😍
nurdane3504 Gururunannesi doktor sizi yönlendiriyor 20 24 arası yapılıyor genelde umarım bı sorun çıkmaz sizde de 🤗 Ücreti de hastaneye göre değişiyor
Nurgullmom Gururunannesi Haftayla 23. Hafta arasında yapılıyor doktorun ayrıntıcı bi doktor ise seni yönlendirir vakti geldiginde 😇 devlette yaptırınca 20 gün önceden randevu alman gerekiyo ben ozele gittim onunda ücreti fazla ben 350tl verdim ama daha pahallı olanlarda var zamani geldiginde araştırırsın 😁
Gururunannesi nurdane3504 cinsiyet kesin gözüküyor demi orda doktor geçen hafta erkek dedi . Erkeğe hazırlandık baya ilk çocuk diye annemler çeyiz düzecek şimdiden mavis maviş şeyler alıcak. Umarım geri iadeyle uğraşmak zorunda kalmam😂😂
Gulizz Bittercikolata bende çerçeveye koydum bir daha belki yüzünün olduğu görüntüyü yakalayamayız filan diye ama 25. Haftada daha da belirgin yakaladık🥰🥰  Ama 33. Haftanızdayız 8 haftadır hiç göremedik birdaha hep kolu yüzünde 🙈🙈
nurdane3504 Gururunannesi bende hazırlık için detaylı ultrasonu bekledim ama içimden hep erkek geçiyordu erkekler erken belli ediyor derler 14 de doktor benziyor dedi biz bekledik ama detaylidan sonra başladık hazırlıklara 😀 sizin de hayırlısı ile belki olur inşallah
Nurgullmom Nur000 Ben o yüzden 21.haftayı bekledim daha net olsun diye 22. Hafta bile beklenebilir daha net olsun diye 🙂
zerana Nurgullmom ben hiç görmedim nerdeyse hep öyleydi. Şu an üç güne doğumum var canlı canlı görürüz :D