Oykuaygun Eşimin doğum gününe çok az kaldı ve hiçbir şey almadım henüz 😪 Yardımcı olabilir misiniz ne alıcam bilemedim. Şimdiden teşekkür ederim 🌼
Hafise Oykuaygun ben çiçek sepetinden fotograf değirmeni yaptırdım 20 tl galiba 16 adet foto basılıyo cok hoş ahşap hemde . Ahlabın üstüne yazı da yazıyolar bayılmıştık biz