Hanımlar selamun aleyküm. Ben geçen hafta hamile olduğumu öğrendim. İlk önce hcg 531 di. 2 gün sonra 1862 oldu. Bugün yine 2 gün geçti ve sağlık ocağında kan verdim. Sonuç:0.1
Tamam öldüyse hcg düşer ama bu kadar da aniden sıfırlanır mı? Aile hekimi bile şaşırdı yarın yeniden kan vericem.. Başına böyle bir şey gelen var mı?