Haticeaden Merhaba hanımlar 17 haftalık hamileyim 🥰 hurma konusunda ne düşünüyorsunuz kaliteli bir folik asit görevi olduğunu duymuştum siz ne düşünüyorsunuz. ❤️
derikonunannesi Haticeaden ben her gün 2-3 adet yiyorum gam açlığımı bastırıyor hemde tatlı krizlerine iyi geliyor 😊
Dilekcnkn Haticeaden ben şurada durayım hurmayı çok sevmeye başladım hamile olduğumdan beri canım çok çekiyor ama ne kadar yemem lazım bilmiyorum 🤷♀️
gizemdogan Haticeaden Haticeaden 35+2 yim. Geçen hafta doktoruma özellikle sordum süt yapıyormuş hurmaya başlayayım mı dedim. Sakın, erken doğumu tetikler dedi.
Busra34ybg Haticeaden bir sürü faydası var canım yemek gerekiyor özellikle doğuma yakın bol tüketmek süt için faydaylı ve normal doğumu kolaylastırıyormus ama ilk haftalarda erken doğumu da tetikler diye duymuştum
Haticeaden Ben erken doğum riski, açılma, düşük tehlikesi gibi söylentiler duydum ama inanamadım nasıl böyle bir etkisi olabilir
Miskokulum35 İlk başta yemiştim ama sonra düşük yapabilir diye duyumlar aldım ondan beri yemiyorum. 🤷♀️
Gencanne23 Haticeaden benim doktorum hurma yememde hiçbir sakınca olmadığını süt yaptığını ve doğumu kolaylaştırdığını söyledi. Ben 10+5 haftalığım günde ya bir tane ya da en fazla 3 tane yiyorum. Çevremdeki doğurmuş arkadaşlarım da sorun yaşamadığını söylediler.
Mavi34 Haticeaden hurma rahim acıyor doğumu kolaylaştırıyor diye son günlerde yenmesi gerektiğini okumuştum o yüzden ben yemiyorum