Rabiss41
Ben ayşegül hanıma gidiyorum evet hastarıyla cok samimi değil ama herşeyini söylüyor uzun uzun konusuyor anlatıyor ben şuan ayşegül hanıma gidiyorum eğer memnun kalmazsam ilerleyen zamanda selçuk topçuyu düşünüyorum
Zaten devlet hastanesinde çalışan tanıdığım vardı ona sordum en iyisi selçuk topçu dedi ama bayan isteyenlerde olduğu için ayşegülde gayet iyi dedi