16+4 üm bende doktorum kız dedi💕 geçen haftaya kadar bulantım çoktu ama artık yok denecek kadar az sorunsuz geçiyor inşallah sonuna kadar böyle devam eder🙏🏻 Birde şu ana kadar 1 kilo aldım normalde ara öğünsüz iki öğün beslenen biriyken gebelik ile birlikte öğünlerim artınca az ama sık yemeye başladım sanırım ondan dolayı çok kilo almadım böyle devam eder umarım🙏🏻 Ve hepimiz inşallah en sağlıklı şekilde bebeklerimizi kucağımıza alırız güzel anne adayları