Serifeisitmir Fyzzz hastane kesinlikle cukurambar koru orada dogum yaptim asiri memnun kaldim ama doktor tavsiye edemicem benim doktorum disardandi kendi doktorumun ebesi hastanede olmasina ragmen korunun kendi ebeleri hemsireleri ilgilendi hemde asiri
Tobby Znrr 36 haftalık gebeyim mecburen doktor değişikliği yapmak zorunda kaldım, lütfen bilgi verebilir misiniz hastane ve doktor hakkında malum biraz endişeliyim de😅
Znrr Tobby canım hastanede yenidoğan yoğun bakım falan bulunuyor genel olarakta temiz ve ilgili bir hastane. Doktorumdan hiç bahsetmiyorum bile Batıkent’te oturuyorum 25 30 km gidiyorum doktorum için. Çok ilgili bi doktor. Her zaman ulaşılabilir. Etrafımızda tanıdığımız bi kaç kişiyi doğurtmuştu onların tavsiyesi ile gittim ve çok memnunum.
Tobby Znrr çok teşekkür ederim peki hastaneye ulaşınca park problemi oluyormuş siz bu sorunu nasıl aştınız ve sanırım zorunlu covid testi yapıyorlarmış normal doğumda bu tam nasıl mümkün anlayamadım😅 yani gecenini bi yarısı doğuma gitsem de mi test yapıyorlar😂
Znrr Tobby canım evet park sorunu var kendi kendimize hiç park edecek yer bulamadık valeye veriyoruz. Ben doğum paketi aldım o zaman şartlardan, pakete dahil olanlardan konuşurken size test yapıyoruz demediler refakatçi için test istediklerini söylediler