Simgeozturk11_ Benim de rahmim tersmis ben bilmiyordum bir kez normal doğum yaptım. İkinciyi düşünürken öğrenmiştim, rahmin ters olmasının hamile kalmaya veya doğuma olumsuz hiç bir etkisi yokmuş ki, ki ben bilmiyordum bile, simdi ikinciye hamileyim normal doğuma uygun herşeyi dedi doktorum. Bebiş doğum pozisyonunu almış, hayırlısıyla aksilik olmazsa bunu da normal istiyorum.