Ben cuma günü ayrıldım tam 24+0 da ayrılabiliyorsunuz son adet tarihine göre doktor 24 haftalık olduğunuza dair bi yazı veriyor ve siz kurumunuza dilekçe yazıyorsunuz ayrılmış oluyorsunuz idari izne 32 den sonra çalışacaksanız 32+0 de çalışabilir raporu alıp işe başlamanız gerekiyor ki 32 37 ye kadar olan süreç doğum sonrası izninize eklensin tabi daha erken de ayrılabiliriz heralde